Preuzmi kupone
Svi tvoji kuponi uvijek su uz tebe, dostupni ekskluzivno u aplikaciji. Zgodno, zar ne?
Pogledaj tablicu Konverzija bodova za nagrade
MyMcDonald's Rewards je program lojalnosti u kojem mogu sudjelovati svi registrirani korisnici McDonald's aplikacije. Skeniraj svoju MyM digitalnu karticu iz aplikacije prije naplate i za svaku potrošenu kunu dobivaš 10 bodova. Skupljene bodove zatim možeš zamijeniti za besplatne proizvode iz našeg programa lojalnosti.
Možeš potražiti informaciju na našim web stranicama ili otvoriti aplikaciju i provjeriti koje su sve nagrade dostupne u MyM izborniku ispod kartice lojalnosti. Na svakoj nagradi piše koliko je bodova potrebno za njeno korištenje.
U uvjetima korištenja svake nagrade piše do kad je moguće iskoristiti. Program nagrada se nakon isteka navedenog datuma može promijeniti.
Na kartici lojalnosti je moguće skupiti najviše 30.000 bodova, nakon čega je potrebno dio potrošiti na neku od nagrada da bi se bodovi mogli nastaviti skupljati. Bodovi traju 12 mjeseci, a korisnici čiji bodovi uskoro istječu primaju obavijest unutar aplikacije prije samog isteka.
McDonald's aplikacija može se koristiti i u Hrvatskoj i u brojnim drugim zemljama. MyMcDonald's Rewards program se također može koristiti i u Hrvatskoj i drugdje, ali bodovi vrijede samo u zemlji gdje se i skupljaju. U bilo kojem restoranu u Hrvatskoj bodovi se mogu skupljati i trošiti uz uvjet da je korisnički račun prijavljen na hrvatskom tržištu. Postavka odabira željenog tržišta nalazi se u izborniku Regija i jezik.
Jedini uvjet je da na skeneru pokraj blagajne, na samoposlužnom kiosku ili McDriveu kartica lojalnosti bude skenirana prije naplate. Ponekad se ipak može dogoditi da skeniranje ne uspije, najčešće zbog smanjivanja razine svjetlosti na uređaju. U tom slučaju na raspolaganju je kod za ručni unos koji se nalazi odmah ispod QR koda, a započinje slovom M. Također, klik na prikazani QR kod otvorit će kod za ručni unos na njegovom mjestu. Pročitaj ga djelatniku ili unesi samostalno na kiosku i pojavit će se poruka o uspješnoj registraciji kartice.
Može postojati nekoliko razloga. U gornjem uglu digitalne kartice lojalnosti nalazi se znak i. Klikom na njega može se provjeriti povijest bodova. Na vrhu se nalaze potrošeni i/ili skupljeni bodovi posljednje registrirane transakcije. Ako ovdje nisu vidljivi bodovi sa zadnjeg računa molimo te pričekaj par minuta, ponekad radi slabije internet veze treba malo vremena da bi se aplikacija osvježila. Dodatno provjeri je li u izborniku Regija i jezik odabrana država Hrvatska te jesu li prihvaćeni uvjeti korištenja programa lojalnosti. S obzirom na to da različite zemlje veže ista aplikacija to znači da nedavanje pristanka u jednoj zemlji vrijedi za sve. Ako si korisnik na više tržišta svakako provjeri jesu li na svima ovi uvjeti prihvaćeni. Ako ništa od navedenog nije riješilo problem, molimo sačuvaj račun i javi se našoj korisničkoj službi kako bismo zajedno potražili rješenje. Klikni ovdje.
Ako kartica nije skenirana (ili ručno unijet kod) prije naplate, bodove nije moguće više dodijeliti na korisnički račun. Zato ako već ne koristiš kupone, ne zaboravi skenirati karticu prije naplate. Ako koristiš kupon ili nagradu nema potrebe dodatno skenirati i karticu lojalnosti, bodovi će automatski biti dodani na račun.
Svaki kupon koji je aktiviran, a nije uspješno iskorišten na blagajni (naplaćen) vraća se automatski u aplikaciju. Isto vrijedi i za nagrade koje se mijenjaju za bodove. U gornjem desnom uglu takvih nagrada pojavit će se mali znak upitnika. Klik na njega otvara sve dostupne nagrade za taj proizvod, uključujući i one za koje su bodovi već potrošeni i koje je moguće iskoristiti bez dodatnog umanjivanja bodova.
Pokaži što smijem jesti ako sam alergičan na 0
title
* % dnevnih potreba prosječne odrasle osobe
** zasićene masne kiseline
UKUPNO