Globalna sponzorstva

Naša ključna sportska sponzorstva – Olimpijske igre, UEFA, FIFA

McDonald’s se je prvi put povezao s Olimpijskim igrama već 1968. godine, kada je osigurao hamburgere za sportaše u francuskom Grenobleu.

Sponzorom Olimpijskih igara McDonald’s službeno postaje tijekom ljetnih igara u Montrealu 1976. godine, a svjetskim sponzorom igara 1996. godine pridruživanjem tzv. TOP Olimpijskom programu. Bio je to ujedno i prvi put u povijesti Olimpijskih igara da je brendirani restoran poslovao unutar Olimpijskog sela. Od tada, McDonald’s pruža hranu za sportaše diljem svijeta i na ljetnim i na zimskim Olimpijskim igrama.

Nakon obnavljanja UEFA EUROTOP partnerskog ugovora s UEFA-om McDonald’s će i 2016. godine biti službeni restoran UEFA EURO spektakla. McDonald’sova predanost ovom partnerstvu započela je još 1992. godine prilikom EUFA Europskog prvenstva u nogometu u Švedskoj te se nastavila i sponzorstvom prvenstva 1996. godine u Engleskoj, 2000. u Belgiji/Nizozemskoj, 2004. u Portugalu, 2008. u Austriji i Švicarskoj te 2012. u Poljskoj i Ukrajini.

 

Naš ekskluzivni program Pratitelj igrača sjajan je način za inspiriranje mladih ljudi da sudjeluju u igri. Kao dio McDonald’sove kontinuirane predanosti lokalnim zajednicama, kompanija neprestano potiče dobrobit djece podržavanjem lokalnih sportskih projekata diljem Europe.

Kao sponzor FIFA Svjetskog nogometnog prvenstva McDonald’s će i ove godine prenijeti svjetsku strast za nogometom u živote milijuna obožavatelja putem tvrtkine “I’m lovin’ it“ strategije temeljene na sačinjavanju još jačih i važnijih veza s kupcima diljem svijeta.

McDonald’sovo sponzorstvo pružit će uzbudljivo iskustvo Svjetskog nogometnog prvenstva putem posebnih kreativnih promocija, natjecanja, oglašavanja te aktivnostima u McDonald’s restoranima u više od 100 zemalja diljem svijeta.


Ova stranica zahtijeva noviji preglednik, molimo nadogradite svoj ili koristite jedan od sljedećih: